browsers-1265309_640

Nasz marketing osobisty zaczyna się od tego, co sami publikujemy.

Każdy z nas nie raz mógł się zastanawiać, jak właściwie kierować swoim własnym marketingiem osobistym. Z pozoru jest to błaha sprawa. Jednak patrząc na dzisiejszy rozwój technologii, gdzie większość informacji wyszukujemy w internecie jest to bardzo ważne. Właśnie technologia umożliwia nam sprawdzenie naszych kontrahentów, potencjalnych pracodawców czy pracowników.
Dzisiaj kilkoma kliknięciami myszki, możemy się dowiedzieć o innych osobach dużo więcej, niż nam się samym wydaje. Te kilka kliknięć to czasami być lub nie być w określonym miejscu, czy też realizować określone założenia i cele. Dlatego nie możemy traktować marketingu osobistego jako coś, co nie jest nam potrzebne.
Czasem lepiej już zawczasu pokazać, jakim się jest w rzeczywistości, niż próbować oczarować innych, gdy jest już za późno. Dzisiaj w globalnym świecie informacji, nic nie znika. Wszystko zostaje gdzieś zapisane, umieszczone. To nie jest nasza pamięć, która jest ulotna, ale właśnie to są informacje, które w wielu przypadkach mogą być bardzo przydatne.

Kwestia tylko właściwego pokierowania, czy ich odszukania. Dlatego zawsze powinniśmy brać pod uwagę, jak przedstawiają nas w internecie, co publikujemy, piszemy. Dzisiaj to nie ma może znaczenia, ale kto nam zagwarantuje, że za 5, 10 czy 15 lat nie będzie to maiło znaczenia. Dzisiaj już musimy przygotować się na przyszłość. Pamiętajmy o tym i właściwie realizujmy to w praktyce.
Wtedy możemy uniknąć bolesnych rozczarować, czy kasować nasze konta w mediach społecznościowych, które przez lata były przez nas tworzone. Gdy robimy to z głową, przemyślanie wtedy jesteśmy w stanie kontrolować wszystko wiedząc, że nie ma tam czegoś, czego można by się wstydzić lub mogłoby nam to utrudnić naszą karierę, czy drogę życiową.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *